E-POES ON TOODETE HINNAD EURODES (€).
Eesberg Trading OÜ-l on õigus muuta toodete hindasid. Hindade muutumisel jääb kliendile kehtima kinnitatud ostukorvi kokkuvõttes märgitud hind. Tellimuses sisalduvate toodete kogumaksumusele lisandub vaid lepingu täitmiseks kliendi poolt valitud kohaletoimetamisteenuse tasu.
KOHALETOIMETAMINE JA ÜLEANDMINE
1. Eestis toimetatakse kaubad kliendini SmartPOSTi, Omniva või DPD kaudu, Lätis ja Leedus Omniva pakiautomaadi, Soomes SmartPOSTi kaudu.
2. Pakiautomaati jõuab kohale esmaspäevast neljapäevani kuni kella 15.00-ni, ostetud kaup ostu sooritamisest järgmisel päeval; reedest pühapäevani ostetud kaup hiljemalt järgneval teisipäeval. Saaremaa ja Hiiumaa pakiautomaatidesse saabub pakk 2 tööpäeva jooksul.
3. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitab klienti SMS-teade, mis sisaldab ukse avamiseks unikaalset uksekoodi. Juhised koodi kasutamiseks ja pakilaeka avamiseks leiab pakiautomaadi puutetundliult ekraanilt.
4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
5. Juhul, kui klient ei võta kaupa 7 päeva jooksul pakiautomaadist välja, loetakse klient lepingust taganenuks. Väljavõtmata tellimuste ostusumma koos postikuluga tagastame viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
6. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult seda kahjustamata. See on oluline, kui klient soovib kasutada lepingust taganemise õigust. Kui klient on rikkunud pakendit, on müüjal õigus nõuda tekitatud kahju hävitamist.
7. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, peab klient kohe ühendust võtma müüja esindajaga, kirjutades info aadressil info@ebtrading.eu.
8. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.
9. Müüja ei vastuta kliendi tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida müüja ei saanud mõjutada või ette näha.
PRETENSIOONIDE ESITAMINE
VASTAME TARBIJA ESITATUD KAEBUSELE KIRJALIKULT VÕI KIRJALIKKU TAASESITAMIST VÕIMALDAVAS VORMIS 15 PÄEVA JOOKSUL.
Eesberg Trading OÜ vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Eesberg Trading OÜ kohustus.
TAGASTAMINE JA ÜMBER VAHETAMINE
Eesberg Trading OÜ Eesti online ostukeskkonnas on kõik kinnitatud tehingud lõplikud, seetõttu veendu alati, et ostukorvi lisatud tooted on soovitud värvi ja suurustega ning sisestatud tarneinfo ja kontaktnumber korrektne. Enne tellimuse kinnitamist on võimalik klienditoe aadressilt info@ebtrading.eu saada iga toote kohta vastav mõõtudetabel.
Juhul, kui kättesaadud kaup ei vasta üldse tellitule, katab tellimuse tagastamise ja vahetamisega seotud kulutused Eesberg Trading OÜ või tagastatakse tellimuse summa ja tarnega seotud kulutused täielikult. Sellisel juhul teostatakse tagasikanne kliendi arveldusarvele teavituse kättesaamisel viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.
Defekti või muu tootjapoolse vea tõttu tagastatavast kaubast tuleb teavitada Eesberg Trading OÜ-d (edaspidi: Müüja) 2 kuu jooksul alates mittevastavuse avastamisest elektronpostile info@ebtrading.eu
Kui toode ei vasta tingimustele, võib ostja nõuda müüjalt selle parandamist või asendamist, kui see on võimalik ja sellega ei põhjustata müüjale võrreldes teiste õiguskaitsevahendite kasutamisega ebamõistlikke kulusid või põhjendamatuid ebamugavusi, arvestades muu hulgas asja väärtust, lepingutingimustele mittevastavuse olulisust ning ostja võimalust saada lepingutingimustele vastav asi oluliste ebamugavusteta mujalt. Müüja võib parandamise asemel asendada asja lepingutingimustele vastava asjaga (VÕS § 222 lg 1). Defekti või muu vea (värvierinevus pildilt, materjali ebasobivus, mõõtude mittevastavus mõõtudetabelile) alusel tuleks toode tagastada Itella või Omniva pakisaatmisteenuste vahendusel müüja kulul või tagastama kauba Tuuliku tee 4c, Tallinn administratsioonilauda. Muude tarneteenusosutajatega tagastamisele kuluvad postitasud katab ostja kuni 5 euro väärtuses.
Vastavalt VÕS § 56 lg 1 võib klient sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise hetkest. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus vabas vormis e-maili teel. Mõlemal puhul tuleb avaldus edastada e-posti aadressile info@ebtrading.eu hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kui kaup telliti Itella või Omniva pakiautomaaditeenuse abil, on võimalik kaup 14 päeva jooksul samamoodi ka tasuta tagastada (Itella puhul sama uksekoodiga, millega kaup kätte saadi ning Omniva puhul on tagastuskood SMS mobiilsõnumis eraldi väljatoodud). VÕS § 561 lg 1 kohaselt tagastab müüja tellimuse või konkreetse kauba maksumuse kogusumma kliendi arveldusarvele taganemisavalduse kättesaamisel viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel. Tagastatava summa sisse kuuluvad kõik kliendilt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas kliendipoolsed kättetoimetamise kulud. Eesberg Trading OÜ-l on õigus tagastatavast summast maha arvestada toote väärtuse vähenemine juhul, kui toode on kliendi poolt kahjustatud.
VÕS § 562 lg 4 sätestab, et tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral vastutab ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes. Eesberg Trading OÜ ei vastuta kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest, defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel või toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
KÕIK TEAVITUSED TULEB EDASTADA E-POSTI AADRESSILE INFO@VIWA.EE
VAIDLUSTE LAHENDAMINE
KUI OSTJAL ON VEEBIPOE OSAS PRETENSIOONE, TULEB NEED SAATA E-KIRJA AADRESSILE INFO@VIWA.EE VÕI HELISTADA TELEFONIL +372 5178362
Kui ostja ja Eesberg Trading OÜ ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.